Kızlar yiğenim geldi kızımı görmeye kızım iki aylık yiğenim bı kaç gündür ateşi varmış sürekli öksürük varmış ablam diş çıkarıyor ondan dedi bize geldiler ertesi gün yüzünde sivilce gibi şeyler çıktı ilk iki tane çıktı sonra bı anda üç dort tane yüzüne çıkmaya başladı su çiçeği olabilir demeye başladılar deli olduk zaten kızım küçücük ya ona geçerse madem ateş var niye geldiniz ki bebek o daha neyse bide diyorlar ki olursa geçer hasta olur atlatır yaa iki aylık daha bebek ya bebek internette öyle bir şüphe varsa ilk 4 gün çok önemli hemen hastaneye gidin diyorlar ama şu çiçeği mi değil mi tam bilmiyoruz bugün bizden çıktılar eve gidiyiroar ama aramız 7 saat olduğu için anca yarın öbür gün doktora gidebilir bu sefer o kesinleşene kadar 4 gün geçicek üçüncü gün bugün götürdük götürdük yani ne yapsam bilmiyorum ne yapsak konuşalım mı biraz moralim bozuldu