Anonimmmmmmmm bende 27. Hafta ıcındeyum bizimde bazen oyle oluyor 24-25-26 da hep bazı gunler hıc hıssedemedım gıbı oluyordu bazı gunler asırı hareketlı bazı gunler hız etmıyor gibiysi sanki şimdi bu haftada biraz daha belırgın olmaya basladı ama çalıştıgım gunler ornegın hala tam hıssedemıyorum dıkkatımı veremedıgım ıcın belkıde ama doktorum bu haftalarda normal dedi 28 den sonra sayılmaya başlanacak demıstı