BusraFf 5 haftalık hamileyim doktor tiroidin 3.5 dedi.2 hafta sonra gel dahiliyeye yönlendiririz dedi.2 hafta uzun bi süre napmam gerek
Esiilaa BusraFf korkmanıza gerek yok ama ılac başlanması lazım 25 ten baslatır 2.5 altı ıstenıyor gebelıkte aylık komtrolde dozunuz ayarlanacak bır an ınce randevu alıp gidin ılacınıza baslayın ☺️
xLucy BusraFf benim de 3.5 tu dedikleri gibi 25 lik ilaç başladılar 5 haftalıkken , bana doktorum kendisi yazdı , eğer düşmezse dahiliye dozunu ayarlayacak demişti , için rahat edecekse direkt dahiliyeye git bence
BusraFf xLucy allah razı olsun peki ilk defa gittiğinizde mi verildi.Ben 5 haftalıkken gittim 2 hafta sonra gel dedi.Bu arada iyotlu bir folik asit kullanıyorum 3 aydır.Doktor ona devam dedi.Sıkıntılı olsa yarın gel derdi değil mi
xLucy BusraFf benim ikinci gidişimdi sanırım kan testlerini yaptırdık , kalp atışını duyduk , onlara bakıp söylemişti ilacı
10gamze BusraFf bebekte ciddi sağlık problemi yaratıyo troid yüksekliği direk gidin doktora ilaç iyi gelir atlatırsın
BusraFf Sinif177 evet aynen öyle dedi.Bi bakalım sağlıklı diye kesen güzel dedi yerleşmesini sevdim dedi
Sinif177 BusraFf sağlık ocaklarında alınan kanlar hemen gönderilmediği için yüksek çıkabiliyor. Bende öyle olmuştu. Sağlık ocağında alınan kan 4 üstüydü ama normalde 2,5 civarı bir şeymiş. Bu seçenek de aklınızda bulunsun
Burcin__ BusraFf bende 11+2 günlük gebeyim benimde TSH değerim 3.42 çıktı direkt dahiliyeye randevu aldım bana hemen 25 mcg ilaç başladı şuan ona devam ediyorum salı günü ilk kanımı vereceğim korkulacak bir durum yok içiniz rahat olsun hem bebek için hemde sizin için ilaç kullanmak daha iyi olacaktır. Vakit kaybetmeden dahiliye randevusu alıp durumu anlatın.
BusraFf Burcin__ 5 haftalıkken gittiğimde doktor şey dedi 2 hafta sonra gel bi bakalım sağlıklı bi gebelik mi bi kalbini duyalım dedi ona göre seni ben dahiliyeye yönlendireceğim dedi.
Burcin__ BusraFf gerçi bende 7 haftalıktım kalp atışını dinledi doktor sonra yönlendirdi doğru. Umarım iyi sonuç alırsınız ☺️