tospikk1 hayır maalesef 40 gün oldu ama hala geçmedi göğüslerim hala çok gergin taş gibi resmen arada sağınca yada emince yumuşuyo gibi oluyor ama onun dışında hep gergin sert ve ağrı var bebek kilo almasa bosalmiyor meme diycem öyle de değil hala sebebini bilmiyorum açıkçası