33+6 haftadayım sabah böbreğimde şiddetli ağrım vardı yerimde duramadım acile gittik 3-4 yıl önce 1 tane taş düşürmüştüm 1 tane daha vardı nst aldılar 54lere falan çıktı açılman var mı diye bakmak istediler baktıramadım idrarım da kan çıktı bu durumu yaşayan var mı