Nazli_06 ay öyle mi ben de ilk kez bu ay ovülasyon testi yapıyorum hep uygulamaya göre gidiyordum ona göre bugün yüksek gösteriyor ama değilmiş iyi ki ovülasyana başlamışım dedim. Bugün biraz daha kırmızı oldu, dediğiniz gibi bir kaç güne pik olur sanırım.