Bu gebelik ne zormuş yaaa 5 ay kustum iki haftadır agrılarım var belim ortadan ikiye ayrılcak sankı bacagıma vuruyor agrı 27+5 günler geçmiyor kız ben bi doğuraydım yaaa evimi bohh götürüyo temizleyemiyorum anca üstten süpürüyorum dün banyoyu temızlıyım dedim dünden beri belim ağrıyor bu analaarımız iki üç çocuk doğurup bide millete nasıl hızmet etmiş ya