Selvinaz-66 Kızlar 12. Haftadayım 30 yaşındayım doktorum ikili tarama testimin riskli çakacağını bu yüzden fetal DNA testi ni yaptırmam gerektiği söyledi fryal DNA testi de 20 bin civarında sizde de aynı durum yaşayan var mı
mavideniz9696 Selvinaz-66 kesinlikle fetal DNA testi yaptırmalısınız. Ülkemizdeki ikili tarama testlerinin doğruluk oranı çok düşük ve 30 yaş üstüne otomatik olarak yüksek risk çıkartıyor bu test yüksek riskli çıkınca 3 lü ve 4 lü tarama testlerinde yaptırmanız gerekecek fetal dna testini yaptırınca bunların hiçbirini yaptırmanıza gerek kalmıyor sadece onu yaptırsanız yeterli. %98 falan doğruluk payı var 2 ki testler %70 civarı sanırım
dunnobeck Selvinaz-66 Ben hamile kaldığımda 26 yaşındaydım, fetal dna’yı kendim tercih ettim. Durumunuz varsa kesinlikle öneririm. En net olan test ama 20 bin tl çok pahalı geldi, kurdan dolayı mı acaba
Esiilaa Selvinaz-66 merhaba bende 31 yasındayım hiç ıkılı ucluye girip rısklerle ugrasmamak ıcın direk 11. Haftada fetal dna yaptırdık ıcımız rahat etti maddi olarak imkanınız varsa yaptırım ıcınız rahat etsin 😇
bikbikbikaak 30 yaşındayım ikili testim riskli çıkmadı 🤷🏿♀️ risk orta ya da yüksek olsaydı fetal yaptıracaktım ama düşük risk geldi şükür.