Hiçbir şey yapmadım, 40 banyosu da yaptırmadım 😅 ama eltim bana bir hediye almıştı bi sepet içinde pirinç, kahve, tuz falan var üstünde de yazıyor kahve gibi insanlarda 40 yıl hatrın olsun, tuz gibi ömrün uzun olsun kolay aksın. Güzel dilekler yani, yanına koyup dilekleri söylüyorsunuz genelde