Bebe Slm kizlar ben iki haftadir arada idrardan sonra cok az kan lekesi göruyorum acaba normal mi..? Doktora söyledim pek birsey demedi az önce de gördum
23Zumra Bebe Bebe simdi netten baktim da doktora gidilmesi gerektigini soyluyor ki bence yarin git canim ayrintili baksinlar
Hacerr Bebe idrar yolu enfeksiyonu olabilir idrardan veya ilişkiden tahriş oluyo olabilir kum döküyor olabilirsiniz doktora gidin mutlaka benimdee oldu aynısı kum döküyormuşum o yüzden kan geliyormuş😕