Senemm5834 benim ilki belden uyuşmalı yaptırdım belim çok ağrıdı senelerce eğilerek fazla iş yapamıyordum bıçak gibi saplanıyordu bazen bacağım bile atamıyordum Bel ağrısından şimdi 2. Ye hamileyim yine sezeryan olucam komple uyutulmak istiyorum. Belden iğne yaptırdığım için ben çok pişman oldum. Ama bu bünyede bünyeyede değişiyor. Bende ağrı yapar başkasında yapmayadabilir ben yaşadıklarımı anlattım fikir olsun canım sana da🥰