Zeld Merhaba 30 haftalık gebeyim vajinada varis olduğunu fark ettm. Olablir dediler ama sanırım bazı doktorlar normal doğum yerine varis var diye sezaryen yapıyor bu durumları yaşayan var mı. İlk çocuğum normal doğumdu.
Senemm5834 Zeld 2 hamilelegimde de vardı ikiside normal doğum oldu üçüncüye hamileyim bundada var tüpleri baglatacagim için sezeryan olcam ama bağlatma işlemi olmasaydı normal doğum yapcaktim. Bence doktorla alakalı diye düşünüyorum
Pinar0711 Zeld bende böyle bir başlık açmıştım, hiç sezeryan olan yazmadı her kes bendede vardı normal doğum oldu dedi