yasewin thyromazol hamilelikte kullanılmıyor gecirgenligi cok fazla bu yuzden onda anomali ihtimali daha yuksek oluyor ozellikle ilk 3 ayda, hamile kalmadan önce 1 sene kullandim ve onu kullanırken asla hamile kalmami istemedi doktorum ama olur da hamile kalırsan hemen propycil e geçeriz demisti o arada korunmustum gebelikte yeniden degerlerin bozulursa propycil başlarız demisti gerekli gorurlerse propycil kullanabilirsiniz minyon bir bebek olabilir erken dogum ihtimaliniz olabilir veya bebegin tiroid hastasi olma ihtimali olabilir ama bunlar cok sorun edilecek seyler degil telas yapmayin bir de tiroid degerlerini stres cok etkiliyor minimum seviyeye indirmeniz lazim gerisi takdiri ilahi insallah saglikla kucaginiza alirsiniz kac haftalik su an