Pazartesi günü detaylı ultrason yaptırdım doktor cavum septum pellucdium denen şeyin şeklinin farklı olduğunu bebeğin sağlığını etkilemeyeceğini söyleyerek raporları verip doktoruma yönlendirdi cuma günü kendi doktoruma gittim raporları verdim beni ultrasona alıp o bölgeye baktı ve bu çok ciddi bir durum beyin yapısı yok göremiyorum hemen peritanolojiye kayıt açın uzmanlar baksın dedi o kadar kötü oldum ki bide tek gitmiştim yarım saate yakın uzmanları bekledim kordidorda ağlayarak daha sonra uzmanlar muane etti beyin sağlığında birşey olmadığını söylediler 1 saate yakın incelediler ultrasonla germekten gram birşey anlamadım ne demek istediler sağlığını etkileyecek mi etkilemeyecek mi o an ki duyguyla bi an önce çıkmak istedim odadan farklı doktora da gideceğim tabi ki biraz kendimi toparladıktan sonra bu cavum septum denen hastalık bebeklerde gelişim bozukluğu yapıyormuş kendim araştırdım acaba böyle bir durum yaşayan var mı aranızda merak ettim bu arada 21+3 tüm bebek 26 cm 431 gr 20 hafta ile uyumlu minyon bir bebek dediler