imcakir Annekuzusu06666 bilmem doktor daha sık çağırmıyor belki 3. Trimester de sıklaştırır Sanırım riskli bir şeyler görmediği ya da çok değişen bir gelişme olmadığı için olabilir ilk zamanlar her hafta gidiyordum nerdeyse 😂
Annekuzusu06666 imcakir bende öyle korkuyorum zararı olur diye de napim iki haftada bir gidiyorum şimdi de
Ebruebos Kızlar hareketleri hissetmeye başladınız mı ☺️ Ben bu hafta bir kıpırtı hissediyordum ama dün akşam çok net hissettim. 17+5
Annekuzusu06666 Ebruebos maşallah günümüz aynı ikinci benimde bende artık hissediyorum çok şükür ama düzenli değil
zeynep0202 Annekuzusu06666 Aminn eğer ilk çocuksa geç geçer zaman 2. ve sonrası ise nasil gectigini bilmiyor insan🙂