Merhaba. Bilkent şehir hastanesi takipliyim. Son kontrolüme 22. Haftada gittim. Son hastaydım ve doktor her şeyi birine soruyordu telefondan deneyimsize denk geldim ilk kez. Her neyse tekrar ne zaman geleyim dedim 1 ay sonra dedi ve toparlandı benle beraber çıktılar odadan. Şeker yüklemesi ne zaman dedim 26 da gel dedi. Başka hiçbir bilgi yok. Bilkent şehir hastanesinde şeker yüklemesi yaptıran arkadaşlara sorum, neler istiyorlar, kaç saat açlık, saat kaçta alıyorlar beni bir bilgilendirirseniz çok sevinirim.