sweetmomyy benim ablam bakmıştı, bakıcı sorunum olmadı şok şükür. Ama bakıcısı olan arkadaşlar da var çok memnunlardı, hatta bir tanesi hemen taşınmadan ikinciyi de yapacağım ona da bakar diyordu. Biraz şans işi tabiki, kreşin de bakıcının da iyisi kötüsü var. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın