Tugceelanaz Akşam saat 21 de hastanede muayne sonrası hafif kanamam oldu ve geçti hemen. Gecede birşey yoktu , sabah da yoktu. Demin ıslaklık hiss ettim ve kanlı akıntım olduğunu fark ettim Nişan mı ? Dün ki muayneden kalma mı?
tsmutter Tugceelanaz alttan muayene sonrası normal akıntınıza karışık kan gelebilir demişti doktorum, nişan epeyi kıvamlı sümüksü bir yapıda oluyor diye biliyorum
Elifcc Tugceelanaz benim çok az kanlı akıntın olmuştu ve nişanmış sonraki gün suyun geldi doğum başladı kontrole gitmekte fayda var
zynpknt Tugceelanaz dün beni de muayene etti benimde öyle geldi hatta arada sümüksü kanlı gelmeye devam ediyor doktorum o gelebilir korkma dedi☺️
Tugceelanaz zynpknt Aynen akşama kadar benim de öyleydi. Acile gittim birşey demedi de olabilir böyle birşey diye . Bende ikide kalmıştım 🙂 Hayırlısıyla gelsinler inşallah🥰
Elifcc Tugceelanaz muayene etmiştim açıklığım olmadığı için sıkıntı yok demişti ama yatışı ben reddetmiştim şöyle söyliyim bazı insanların nişanı gelince çabuk açıklığı oluyormuş siz yine temkinli olun
zynpknt Tugceelanaz aminnn🥰 nişandan korkma ya su gelmedikçe sorun yok hareketleri de iyiyse nişan 1 ay önceden bile gelebiliyor ☺️
Tugceelanaz zynpknt 2 doğum yaptı hiç birinde böyle şeyler olmadı , hep kontrolle gittim sunı sancı ile doğum yaptım suları azaldı için. Şimdi acemi gibi oldum resmen😅
zynpknt Tugceelanaz ayy benim ilk ama başından beri allah beterinden korusun her şeyi çektiğim için her şeyi öğrendim 😂😂 hatta ben 20.haftada ameliyat oldum rahim ağzımı diktiler o zaman baya fazla sümüksü kanlı nişan geldi ama 37 ye geldik şükür
gokcenball Tugceelanaz bende kendi sancımla yaptım ikinci doğumumu doktor bunda kontrollü yapcaz dedi suni verecek yani ama açılmam sancı vs olmadan suni verilince herkes çok zor vs yazmış suni sancı açılma yapmıyo felan demişler suni sancı berilince kendi sancımızda geliyor mu onla beraber peki
Tugceelanaz Elifcc Doğrudur kendimi takip ediyorum cuma randevum var o zamana kadar en ufak bir şüphede kesin hastaneye giderim çünkü 3 doğumum olucak