SrkyGizemmm38 Bebeğim baş aşağı pozisyon da kanala yerleşmiş korkuyorum ağrılarım var bu haftalarında yaşayan varmı benim gibi geri döndümü bebek
GirlandBoy_Mom SrkyGizemmm38 ilk gebeliğim de kızımda 32. Haftada dönmüştü ağrım çok oluyordu sanki kafasını aşağıda hissediyordum hep öyle kaldı dönmedi daha 38+6 da normal doğum yaptım
Ayshababy SrkyGizemmm38 benimki 26 haftada dondu 32 de baya aşarı indi artık kanala doğru 33+4 hala değişmedi
Merve_kucuk SrkyGizemmm38 Kızım 28 haftalıkken doğum pozisyonunu almıştı. Bu hamileliğimde de 32 haftalıkken gittim oğlum hala makat gelişti.
GirlandBoy_Mom SrkyGizemmm38 gayet normal canım anlıyorum seni bi risk yok kanalda olmasında benimde öyleydi 32 den itibaren 38+6 da doğum yaptım