23+5 günlük hamileyim dünden beri bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum bulunduğum çevrede aramadığım hastane kalmadı doktor yok bugün tekrar aradım nöbet listesi belli değil daha sonra arayın dediler muz yedim süt içtim sola yattım bekledim yapmadığım şey kalmadı ama hissetmiyorum aynı şeyi yaşayıp bebeği daha sonradan hareket edenler lütfen yazabilir mi çook kötüyüm