Canım bendede var o şişlik ve uyuşma doktoruma danıştım karpal tünel sendromu dedi magnezyum önerdi gecmezse eldiven kullanabilirsin dedi benim de tansiyonum normal hatta bazen düşük de çıkabiliyor özellikle sordum tansiyon dışında olabilir mi çok normal olabilir dedi için rahat olsun