Hul3010 Merhaba arkadaşlar kardeşim Cuma günü sezeryan ve Kordon bağlatma gerçekleştirdi çok ağrısının olduğunu söylüyor karnının içinde. Acaba ağrısı için önerebileceğiniz bir şey var mı doğal yollarla nasıl hafifletebiliriz
myangelson Hul3010 sıcak tutmak iyi geliyor. Zor oluyor ama bol bol hareket etmesi gerekiyor acı geçiyor yavaş yavaş Rabbim bir an önce duzelmeyi nasip etsin sezaryende ilk zamanlar biraz böyle ağrı olabiliyor ama hepsi geçiyor Allah’ın izniyle
Oznurcivan Hul3010 Nescafe içsin ve çok şeker koymasın bir de bol bol yürüyüş önerebilirim🫶 çok geçmiş olsun 🫶
Pinarkorkmazer Hul3010 hastanede çok ağrım oldu doktor sırtıma ve karnıma sıcak su torbası koydu bir de ağrı kesici verdi iyi gelmişti gerçekten
Talentedmom Hul3010 hemen geçebilecek bir ağrı değil Malesef dinlenecek eğilmeyecek yürüyüş yapacak ben de çok çektim
mavimilenaaa myangelson benim bugün 4.günüm. Perşembe zorunlu spinal sezeryan oldum 🥲çok zorlanıyorum , oturmak kalkmak yürümek eziyet . Ne zamana normale dönülüyor genelde bilginiz varmı 🥹
myangelson mavimilenaaa ilk doğumumda çok çabuk ayaklandim 3. Gününden itibaren falan rahattım ama bu doğumumda çok zorlandım ben neredeyse 1 hafta destek almadan oturup kalkamadım 🥲
Jynylmaz myangelson ikinciler daha kolay diyorlar benim de ikinciye iki hafta var ilk sezeryanım çok zordu bu da mı böyle olacak acaba
myangelson Jynylmaz benim ikinci çok daha zor geçti hiç bilemiyorum 🥲 ikinci daha kolay geçiyor diye okumuştum bende öyle olur sandım ama bende öyle olmadı 🥲