Kızlar 25 nisanda kan verdim gece 10.30 gibi 546 çıktı ertesi günü doktoruma gittim o da istedi sabah 11 gibi verdim kan testini bu sefer 545 çıktı bu sefer ve biraz kanamam vardı dün progestan verdi doktor onu kullandım biraz azaldı kanama sizde kimyasal gebelik olma ihtimali var mı yada tutunmama ihtimali