Kızlar selam 22 haftalık hamileyim. İstanbuldaki depremdem sonra anksiyetem oldukça arttı. Gebelik öncesinde belli durumlarda anksiyete zaten yaşardım ama gebelik boyunca hiç başıma gelmemişti. Deprem zaten apayrı bir konu ama tetikteyim her an bir şey olacak sanıyorum. Psikolojik destekte almaya çalışıyorum bu süre zarfında ama yine de aklım hep bebeğimde. Hareketlerini hissediyorum aksi bir durum yaşamadım onunla ilgili ama iştahım kapanıyor benim anksiyetem tutunca. Günlerdir zar zor bir şeyler yiyorum bebeğimi etkilemesinden çok korkuyorum. Böyle durumlar yaşayan oldu mu aranızda acaba