Kizlar selam suanda 3.5 yasinds bir oglumm var ve ilk geceden hamile kalmistim.
Gecen yazda bir 13 haftalikken düşügüm olmustu. Onda da hemen hamile kalmistim.
Simdi bu sefer deniyoruz 3 aydir ve hamile kalamiyorum folik asit başlamama rağmen ilk ve ikincisinde hic bi sey kullanmamistim. Düzenli iliski olmasına ragmen olmuyor yardimci olur musunuz?? Doktor yumurtaliklarin rahim cok saglikli diyor.