Kızlar çok mutluyum iki gündür perişan haldeydim… 2 gün önce awox çok silik çizgi görünce beta baktırmıştım çok düşük çıktı doktorum bugün vermemi söyledi ben dayanamadım sabahın 7 sinde acilde buldum kendimi :) sonuçlarım şöyle sizce iyi mi?
25 nisan saat 15:00 da verdiğim sonuç : 15.79 çıkmıştı
27 nisan saat 07:15 de verdiğim sonuç ise : 38.82 çıktı sizce nasıl?