Ys35 İğne ucu kadar kan görmüştüm dün acile gittim ve doktor çok az kanama alanı var dedi progesteron başladı. Geçer mi sizce 3. Bebeğim. Tecrübeli anneler yorum yazarsa sevinirim
Pinar58eslem Ys35 geçer 8+5 de bende de olmuştu lekelenme progestan başladık iki hafta oldu şu an bişey yok korkmayin
Pinar58eslem Ys35 dinlenin ağır iş yapmayin ilişki yasak eğilme kalkma yapmayin iki üç hafta dinlenin