Donaldvetomris o tarz ağrıları 33’ten beri çekiyorum, bir gece öncesinde ağlayarak çığlık atarak uyandım belimin ağrısından ama onun haricinde şu anda sancı hiç hissetmiyorum. Nst’de 50’lerde sancı çıkıyor bunu da hissetmiyorum ancak suyum gelmediği ve kan vs. olmadığı için bekliyorum. Neyi beklediğini bilmemek çok garip ve yorucu 🥲