777ugurum Kızlar mide bulantım olmuyor sadece uyku ve sık idrara çıkma var. Sanki mide bulantısı be kusma olmayınca hamile değişmişim gibi. Herkes nasıl yok o da gelir bir iki haftaya diyorlar. Bir sorun yoktur inş değil mi
Cnsbrs 777ugurum yoktur canim içini ferah tur bulantılar 7. Haftadan sonra başlıyor kalp atışı duyulduktan sonra. Ama bulantın olmayada bilir her hamilelik bir değil
sema_nur06 777ugurum korkma canım ben de hiçbir şey hissetmiyorum 11+5 olduk bizde herkes o durumları yaşayacak diye bir şey yok
Brcuuss 777ugurum benim ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde de ne kusma ne tiksinme hiç bişey olmadı bence çok güzel bişey 😂
Minnakpopus 777ugurum Herkesin midesi bulanacak herkes kusacak herkes tiksinecek diye bir kaide yok. Herkesin gebeliği kendine özel. Ne güzel işte miden bulanmıyorsw inşallah böylede devam eder
Devran Hafta sana el sallıycak hiççç merak etme 14 hafta boyunca yanından ayrılmayacak heo dibinde olucak hiç üzülme 😂😂😂
Sanelik 777ugurum Bu demelere takılma bence herkesin hamileliği ve bünyesi farklı benimde hiç bulantım olmadı olmaması daha iyi bence sağlıkla kavuş 😇
Sysesra Bugün bizde 5 haftalik olmusuz. Hicbir farkli durum yok dedigin gibi hamilemiyim degilmiyim bilemiyorum bile ☺️
mrvess Ben de 5 haftalığım hiç bulantım tiksinmem yok 😅 ama sürekli halsizlik yaşıyorum ve kasıklarıda sızı var . Çok hafif kasık ağrısı normal mi