Guzel_bebem Esra_57 bende sizin gibiydim ve şimdi 17hafta bitmek üzere dün yine Bana birden üşüme geldi hangi şehirde siniz ben Mersin’de oturuyorum
ipekmom_ Esra_57 bende 11.haftadayım bende en başından beri hep üşüyorum elim ayağım hiç ısınmıyor keçiboynuzu pekmezli karışım aldım ondan içiyorum etkisi olur umarım..
Esra_57 Guzel_bebem Sinop’ta oturuyorum buralar hala serin ama eşime falan soruyorum çevreme üşümüyorlar ben donuyorum
KumpirsMom Esra_57 hiç sormayın kışın ortasında çorapsız gezen , asla örgü ürün bile giyemeyen ben gebeliğin ilk üç ayı deli gibi üşümüştüm ikinci üç aylık dönemde sıcak basıyordu şimdi 28 haftalık olduk son üç aylık döneme girdik ben yine üşümeye başladım 😀😀
Esra_57 KumpirsMom evet valla bende kılın bile sıcacık bir insanım normalde ellerim ayaklarım hiç üşümezdi ama şimdi hiç ısınmıyor
KumpirsMom Esra_57 net olmamakla birlikte kız dendi ( cihazı kötü bi hastaneye gidiyordum , bir kaç gün sonra farklı bir hastaneye gitcez )
minikari Esra_57 ben de yeni öğrendim özellikle gece yorganla yattığım halde üşüyorum bazen titreme bile tutuyor bazende aşırı ter basıyor
Miniioop Bende 8. Haftadayım arada üşüme tutuyor. Kalp çarpıntısı yapıştı bu hafta beni mahvetti nefes alırken derin derin alıyorum . Bir de mide yanması var yediklerimden yarım saat sonra mahvediyor