Benim oğlumda vardı o problem. Sürekli geriden geliyordu. Hem perinatolog hem kendi doktoruma gittim sürekli. Kendi doktorum kordon akışında problem olduğunu söylüyordu. O yüzden normal doğumu bekleyemedik 38 hafta dolar dolmaz sezaryen oldum. 2600 doğdu. Boyu da kısaydı. Ama gayet sağlıklı bir çocuk çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadık.