Kesiniz dikişiniz var mıydı? Tuvalete gittiğinizde ne hissettiniz ? Yanma oldu mu kaç gün sürdü? Kanamanız ne renkti?
Benim ki normal mi onu merak ediyorum sizinkiyle kıyaslamak istedim. Bende dikiş yok ama sıyrık var dedi. İlk iki gün yanma olmadı şimdi çok oluyor intihap mı var acaba ?