Obirtazeanneee Özel bölgenizi neyle alıyorsunuz kızlar ben halen agdaya cesaret edemedim jiletle de uğraşamıyorum artık nasıl yapsam acaba böyle 2 günde bir uğraşılmıyor ya bir de ne zaman başlıyor dr alttan muayene etmeye ben çok utanıyorum
Dogproff Obirtazeanneee ben ilk bebeğimde de jilet kullandım venüsün kendiliğinden sabunlu olanı işimi görmüştü şimdi yine aynısını kullanıyorum ağda yapamıyorum malesef alttan muayene herhangi bir sancı durumunuz olmazsa 36. Hafta dan sonra bir kere normal doguma uygun musunuz diye yaparlar
Nesrnn Obirtazeanneee agda ile yapmak istiyorum ama canım cok yanıyor aslında bır kere alıssam kolay da jiletle alıyorum ben alttan muayene genelde 36 dan sonra sancın varsa yapıyorlar ben her gıttıgımde açıklığa bakıyorlar nstde sancı cıkınca ama bazı doktorlar 1 kere yapıyor
ecrinkusum Obirtazeanneee yani bilmiyorum canım acısa da en fazla bi kere ondan sonra yine alışmış olursun
Obirtazeanneee Dogproff teşekkür ederim umarım öyle olur ablamda tam tersi 32 den sonra her hafta etmişlerdi
Dogproff Obirtazeanneee doktora göre mi değişiyor bilemedim bizde gelişim geriliği vardı sezeryan olacağım belliydi ama . Normal diye konustugumuzda 36. Hafta da muayene ederim ona göre konuşuruz demişti . Bir kere 34 de sancılanıp gittiğimde Vajinal bakılmıştı başka hiç bakılmadı
Ceydaaas1 Nesrnn pudralı agdalar daha iyi oluyor kuaförlerde onlarfan kullaniuorlar eğer çok dayanamam diyorsan biraz anestol sur uyustursun
Ceydaaas1 Obirtazeanneee doğumdan önce acile gittiğinde Allah korusun lekelenme falan olduğunda hep alttan bakıyorlar bende hep jiletle devam ediyordum herkesin ağda daha rahat dediğini duyunca geçen ay biraz bekleyip uzatıp kuaföre gittim uzun zamandır ağda yaptrmadigim için biraz canım acıdı kıl kökleri kalinlasmisti kadın bir daha jilet sürme agdaya devam et dedi bakalım artık öyle yapicam gerçekten büyük konfor 1 ay oldu hala çıkmadı ama uzatıp beklemek biraz zor tabi
Nursahergun Ağda, tabıkı, temiz oluyo kuaför e, gdnce 5dk da, btıyor kendimz almamız çok zor jılet, önermem, sert çıkarır fayda etmez. Ağda 1.5ay gıdıyo, dayanılmıcak, bişey degıl