Gebelek irya ismini ilk defa duyuyorum anlamını bulamadım. ama “ilya” yunanca Yağmur perisi demekti yanılmıyorsam. O ismi severim.
İrya su birlikte kullanacaksanız tınısı hoş aslında.. yorumlara çok takılmayın beğendiyseniz olabilir.
Geçenlerde “ida” isimli bir çocukla tanıştım anlamını o zman araştırdım o da çok güzel bir isim.