Mirosunannesi1 benimde öyle başladı en son konu açmıştım fotolara ordan bakabilirsiniz tam da sizin haftadaydım 35+2 ben kaşıdıkça kabardılar yayıldılar cildiye ve kendi doktoruma gittim pubbb dendi alerji hapı allerset ve advantan krem verdiler çok şükür hafifledi ama hala daha kaşıntı oluyor izler yavaş yavaş geçiyor