zynpknt hayır hem doktorun muayenehanesinde hem hastanede girdim ikisinde de buton yoktu, dediğiniz gibi 2 disk vardı biri sancıyı biri kalp atışlarını ölçüyodu ama doktor çıktıya baktığında hareketi çok az biraz dolaş bi şeyler ye gel falan diyordu, nerden görüyordu ki o zaman hareketini aradan kaç ay geçmiş kafama taktım şimdi 😅