mrvt94 Kizlar22 nisan da adet oldum ama mide bulantısı vs vs yaşıyorum suphelendim dördüncü gün sabah ilk idrarimla test yaptım dün bitti normal adet gibiydi ama adetken yapılan testin sonucunun doğruluğu nedir erken gebelik testi fleyy marka
mervedmrcn mrvt94 çok silik bi çizgi var ama bilemedim yanılma payı yüksek bence bi kaç gün sonra kan testi yapın en temizi Bir de konudan bağımsız geçen sene benimde son adet tarihim 22nisandı bi duygulandım şuan 🥹
ilayda67 Bar gibi gözüküyor aslında ama en kesin sonuç kan vermen olucak🥰 kan ver en kısa zamanda bakalım 🥰
NsnrSrny42 mrvt94 normal adet şeklinde kanama olduysa kimyasal olma ihtimali yüksek ama az miktarda lekelenme olduysa yerleşme kanaması da olabilir
mrvt94 mervedmrcn ben de şaşırdım o yüzden adet olup dördüncü gün ilk idrarla test yapıp bu sonucu görünce.. yaaa bende duygulandım bak şimdi 😊