5134 ebrugns41 datlı yiyorum hep mi aşerer bir insan tatlıya şekerim çıkar diye kendimi zor zaptediyorum 😩😩🤤🤤
Denizj ebrugns41 çilek çocuk kırmızı doğacak diye esprileşir olduk 😂 kaç kilo yediğimi sayamadım aylardır😂
Svdakyn 2 aydır kiraz diye yatıp kalkıyordum bugün kavuştum şükür ağlamak istedim yerken🥹elim ayağım titredi 🤭