zynpknt Allaha şükürler olsun, Allah sağlıkla zamanında kucağınıza almayı nasip etsin öncelikle yok bu durumlardan değil benimki sağlıksız bir gebelikti bence 8. Haftada kalbi durdu kürtaj oldum. Simdi 18+2 olduk ama aşırı zor bir süreç benim için hep korkulu o yüzden de çok üzülüyorum aslında