Drsnbyfatma cnm bildiğimiz normal ultrasondan bahsediyorsan onun Radyasyonla uzaktan yakından alakası yok ultrasonun çalışma prensibi ses dalgasıdır ve bebeğe tıbben bilindik bir zararı yoktur çok ultrasona girmenin bebeğe zarar vereceği sadece halk arasında bilinçsiz aslı olmayan bir söylentidir ayrıca odaların yan yana olmasınında önemi yok o odalar özel izalasyonlu yani yan tarafta bulunan röntgen odasının içine girip röntgen çektirmediğin sürece o odanın yanından geçmek yada odaya yakın bulunmanın sana yada bebeğine bir zararı olmaz 😊 doktorun demekki bilinçli olası bir hatayı önlemek yada tedbir amaçlı yeniden döküman istemiş. Kendin ve bebişin sağlığı için onların istediği adımları yerine getir rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin