mrvt94 öncelik negatife döndükten sonra düşünmeniz. Var olan bir gebelik varsa yapabilecek birşey yok. Normal doğum yapamazsınız. Eğer gebelik yoksa ertelemelisiniz tedavinizi olun gebelikte bağışıklık daha çok düşecek normal doğum esnasında bebeğede bulaşabilir. Bu sebebten sezaryen olur. Aşı yapılacaksa 6 ay gebelik saten olmaz 3 doz yapılıyor. 0,2,6 ay gibi. Tek dozun bir anlamı yok koruyuculukta 3 dozda oluyor.