mrvt94 bu testten o sonuca malesef varamayız, dediğim gibi biyopsi yapacaklar, rahim ağzınızdan parçalar alıp patolojiye gönderiyorlar, çok basit bir işlem, rahim ağzı kanserine bu şekilde bakılıyor, korkulacak bir şey yok, googleyıp canınızı sıkmayın, doktorunuz gerekli tedaviyi uygulayacaktır, ihtimal etmeyin yeterli