Kızlar merhaba.27. Haftamdayım. 6 Aylık Sayılıyorum.Ama bence Karnım hala yeterince büyük değil.Karın Alt kısmı Daha İlerde duruyor hala Oval yuvarlak bi yapıda karnım çıkmadı.Tabi ki herkes de ayrı olur farklılık gösterir.Bi de ilk gebeliğim.Ama merak ettim sadece benim gibi olan Var mı aranızda