Bugün 19 a girdim önce eğilirken karnımda içerde birşeyin kaydığını hissettim nasıl tarif etsem çok garipti :) sonra baloncuklar patlar gibi pıt pıtlar oldu o zaman emin oldum bebik olduğuna. Öncesinde de minik kıpırtılar hissettim hep ama onlar bebis miydi çok emin değilim. Yinede 18 den sonra netleşiyor tam olarak bence ilk bebeklerde 20den sonra netleşiyor