_Melikedlk Doğuma son 2 ay kala vücutta kaşıntı başladı doktor bebek yapıyor dedi başına gelen var mı
aysenurr96 _Melikedlk evet benim bütün vücudum kasiniyordu asla uyutmuyordu karnım büyüdüğü için catliyosun dedi doktor jel kullandım geçti 😐
10gamze _Melikedlk bır ara oldu gectı ama göbek bölgesi kaşınıyor hala normalmiş birşey kullanmıyorum
Esay5060 _Melikedlk 34 haftaliğim benim son 20 gündür kaşiniyo bol su içiyorum ve bebek yaği vicuduma sürüyorum biraz iyi geliyo benim karaciğir değerlerim yüksek ondan oluyo dedi dotor
Vaveyla Ben 20 haftalik hamileyim son bir haftadır bir kaşınma başladı arkası sıra yanma özellikle eller ve ayaklar merak ediyorum neden oluyor bende bekleyim burda cok geçmiş olsun sizede
Gulllll Vaveyla bende oyleydim kollar ve ayaklar kasiniyordu. Karaciger degerlerim yukselmisti. Hamillelikte kasinti hafife alinmamali. Gebelik zehirlenmesi yasadim.
annim_803 Vaveyla el ayak kaşıntısı iyi değil karaciğer ve safra olabilir doktorunuza söyleyiniz tahlilleriniz temizse sorun Yok gebelik kolestazi diyede geçiyor
aysenurr96 _Melikedlk evet striacare diye bir jel doktorum verdi sigorta karşılamıyor ezcanelerde çok pahalı eğer alacaksanız trendyolda daha uygun bu çatlaklar için bi jel önceki çatlakları da kapatiyormus. Ben çok memnun kaldım kasintim başka şekilde geçmedi malesef
Vaveyla Gulllll bende de karaciğer büyümesi çıkmıştı ya da yağlanması tam hatırlamıyorum şimdi bi kurt düştü içime kasintidan dolayı mı zehirlenme yaşadınız acaba geçmiş olsun bu arada
Esay5060 _Melikedlk hayır kendi yöntemlerimle geçirmeye caliyorum ama imkani yok sadece bebek yaği biraz iyi geliyo o kadar haftaya da kontrolüm var bakalim belki alırlar bebeği riskli bi gebeliğim var
Vaveyla annim_803 en son ultrason da kendim için girdiğimde karaciğer büyümesi gozukmustu siz deyince aklıma geldi doktoruma söylemem gerek teşekkür ederim verdiğiniz bilgi icin
Gulllll Vaveyla evet karaciger degerlerim yükseldigi için kaşıntı veriyormuş. Bende üstünde durmadım. 37 haftada tansiyonum yükselti . Apar topar hastaneye kaldirildim. Süni sanciyla dogum yaptim.