Kızlar 10 gün oldu doğum yapalı. Tansiyonum 12/8 öğleden beri kafamı yastığa koyunca şiddetli bir kafa zonklaması oluyor uyuyamıyorum. Otururken çok az bir zonklama var. Yaşayan var mı neden olabilir? Parol işe yaramadı. Uyku düzensizliği cabasıama yatınca olmasına anlam veremiyorum