mrvcermeli Kızlar devlet 5 bin TL doğum parası verecek ya 1 Ocak 2025 den sonra doğan çocuklar için 9 mayısa kadar yaparsanız geriye dönük de parayı alabiliyor musunuz sanırım öyle dediler başvuru yaptık ama taleplerim varmış edevlette sonucu takip etmek için biz onu bulamadık nerden bakicagiz acaba sonucu takip etmek için taleplerim var ordan takip edin diyolar ama biz bulamadık bilen varsa söyleyebilir mi.
Mehmeteren-ve-defneninannesi mrvcermeli eailem.aile.gov.tr Bu sayfaya girin sol üstte 3.04 tane çizgi var orada ana sayfa başvuru talepleri yazıyor oradan takip edebilirsiniz
Serap09 mrvcermeli iyide banada geriye dönük alırsın dediler ben anlamadım tek sefere mahsus 5 bin dediler parça parça mı verecekler
10gamze mrvcermeli Ocak 2025 sonrası doğan ve üçüncü sağ doğum sonrası başvuruluyor her ay beş yaşına kadar 5bin tl verilecek geriye dönük olmaz bence ilk çocuk tek sefer ikincide 1.500tl her ay sanırım
mrvcermeli Mehmeteren-ve-defneninannesi beklenen ve sonuçlanan talepler sıfır diyo beklenen de 1 felan diye sayı olması gerekmiyor mu başvuru yaptık ama yani sıfır görünüyor bı bilginiz varmı acaba
Barlasduha Mehmeteren-ve-defneninannesi 1 tane oğlum var 2 Ci çocuğum bu ay doğacak 2 Ci çocuk olarak mı sayılacak yoksa 2025 den sonra doğan çocuklar 1 ci çocuk mu sayilacak ben anlamadım tam
Benimennembirmelek Mehmeteren-ve-defneninannesi bende başvuru yapalı 1 ay oldu hayla devam ediyor ne zmn sonçlanacak bu
mrvcermeli Serap09 tek sefer değil 5 yaşına kadar değil mi geriye dönük Şubat’ta doğdu kızım şubattan sonrasıni verecekler yani vermedikleri ayları da verecekler yani
Mehmeteren-ve-defneninannesi mrvcermeli sen 3. Çocuk olduğu için her ay 5 bin tl alacaksın . Doğduktan sonra almaya başlarsın 5 yaşına girene kadar da alırsın 60 ay boyunca 5 bin tl
Serap09 mrvcermeli ben telefondaki bayana dedim ilk dogumum nasıl geriye dönük alırım anlamadım dedi oda illa geriye dönük ödeme alırsınız dedi bendeaanlam veremedim
mrvcermeli Mehmeteren-ve-defneninannesi evet canım biliyorum ama başvuru yaptık biz talepleri bulamadık bı türlü başvuruyu takip edicez
Elifeminask Mehmeteren-ve-defneninannesi 2025 yılı içinde üç adet dogurması gerek yani çogul gebelik olması gerek. Ben çok araştırdım şu an üçüncü gebeliğimi yaşıyorum. Yani toplamda üçüncü çocuğu olan değil 2025 yılı içerisinde 3 adet doguran buda çogul gebeliği kast ediyor
mrvcermeli Serap09 üçüncü çocuk olmak lazım ve 2025den sonra doğması lazım sizinki üçüncü çocuk mu ilk çocuk mu
Serap09 mrvcermeli ilk bebegim yok Bn teldeki bayana dedim bn ileriye dönük alamam dediysem de o tutturdu alabiliyorsun dedi bencede Bn tek sefer 5 bin alcam 11 mayısta ytacakmis sözde
mrvcermeli Serap09 evet cnm oda yanlış bilgi vermiş aslında sana herkesinki mi 11mayis da yatacak yoksa 11 mayısda mi yatmaya başlayacak
Serap09 mrvcermeli haberde izledim herkese 11 mayısta yatacakmis anneler gününde başvuru yaptiysak alabilirizmisiz
Baharkokusu Kizlar bir çocuğum var ikinciye hamileyim doğumum beş ay sonra. Benide aydınlatır mısınız süreci anlayamadım tam anlamıyla🌺
Serap09 Baharkokusu siz ikinci çocuk 2025 yılında doğduğunda kısmetse 1.500 lira alacaksınız doğumdan sonra başvuru yaparsanız 5 yıl boyunca 1500 tl
Meyra-tt 1 Ocak 2025 itibarıyla doğacak ilk çocuk için 5 bin lira tek seferlik doğum yardımımız, ikinci çocuk için her ay 1500, üçüncü ve sonraki çocuklar için de her ay 5′er bin lira desteğimiz annelerimizin hesabına yatırılacak.