3.gebeliğim ilk kızımdan travel vardı ama kolu kırıldı cöp oldu baston bebek arabası almıştım sonradan şuan o var haziranda doğum yapacağım yaza denk geliyor malum cocuklarla gezicem dışarda bebeği baston bebek arabasına koysam sıkıntı olurmu eşim düşer cocuk ondan diyor yoksa travelmi alayım arada kaldım