Efbees dunnobeck evet kulağa hoş kibar gelen bir isim başka da isim güzel gelmiyor bana neden bilmiyorum 🙂
avucundaopucuk Oğlumun ismi Kayra ben koyarken bilmiyordum ama meğer Türk mitolojisinde tanrının ismiymiş. Caiz değil diyen de var ama ben o anlamını bile bilmiyordum açıkçası benim için anlamı Allahtan gelen bir hediye lütuf olarak görüyorum 🤷🏼♀️
senem-yabaci Efbees benim kızımın ismi has Türkçe ama Kürtçe bu isim diyorlar. Ama eski Türklerde geçtiği kesin yani. Bence olabilir siz beğendikten sonra…
Leyla90 Havvadrkt yaa esimde Alaz çok koymak istiyor, bazı kaynaklarda ateş tanrısı diye geciyor ama başka yerlerde öyle geçmiyor, anlaşılmıyor fazla acıkçası..