ergul_55 Kızlar gün içerisinde bel ağrısı ve adet sancısı çektim adet ağrısına benzeyen ağrı ara sıra kesildi ama bel ağrım hiç geçmedi sizce doğum yaklaştı mı nişan olayı yaşamadım ama
Gulsum_ats ergul_55 Bende 37+4 teyim canım normal bendede oluyor düzenli sancı ve nişan ile suyun gelmezse sorun yok sancılarını bı süre takip et sadece ne sıklıkta olduğunu
CemileErol ergul_55 ben de aynısını yaşıyorum iki gündür. Bugün pek kasılma yok gibi. Ben de yorgunluk da var. Doğuma yakın enerji patlaması olur diyorlardı. Ona güvenerek sakin kalmaya çalışıyorum, randevu gününü bekleyeceğim. Bugün 37+1. Salı günü ne diyecek doktor merak ediyorum
S1nbkr Bende tam 37deyim, bazen aşırı acıtan hareketlenmeleri oluyo bebeğin sanki karnımı yarıp çıkcak gibi normal midir ki böyle çok hareketlenmesi karnımda sertleşiyor çok